Servicii fundamentale
Servicii
de contabilitate
Iată doar câteva dintre chestiunile contabile în legătura cu care nu va mai trebui să îți faci griji.
- întocmirea registrului de casă zilnic
- întocmirea jurnalelor de vânzări și cumpărări pentru TVA
- întocmirea NIR-urilor
- întocmirea bonurilor de consum
- întocmirea bonuri de transfer
- întocmirea deconturilor pentru deplasări
- evidența analitica a clienților și furnizorilor
- gestiunea stocurilor (intrări, ieșiri, balanța lunară a stocurilor)
- gestiunea imobilizărilor necorporale și corporale (rapoarte pe imobilizari, fisa imobilizării, fișa amortizare)
- Înregistrarea documentelor contabile conform normelor în vigoare;
- Întocmirea registrului jurnal, a registrului inventar și a balanței lunare de verificare;
- Calcularea obligațiilor de plată și întocmirea documentelor necesare pentru plata acestora;
- Întocmirea decontului de TVA;
- Întocmirea registrului carte mare
- Întocmirea și depunerea fișelor fiscale și a declarațiilor privind taxele și impozitele;
- Întocmirea situațiilor financiare anuale și depunerea acestora la organele abilitate;
- Certificarea situațiilor financiare anuale
Servicii
resurse umane
Resursa umană într-o companie trebuie gestionată corespunzător. Ne vom ocupa de:
- întocmirea contractelor de muncă și a actelor adiționale (modificări, încetări, decizii)
- întocmirea dosarelor de personal conform cerințelor legale
- întocmirea și transmiterea Registrului electronic de evidență a salariaților
- întocmirea și depunerea on-line a Declarației 112 privind obligațiile salariale
- Relația cu ITM (Inspectoratul Teritorial de Muncă)
- Întocmirea lunară a statelor de plată, calcularea salariilor
- Întocmirea adeverințelor pentru salariați
- Întocmirea și depunerea fișelor fiscale anuale
- Depunerea declarațiilor lunare și depunerea acestora la Administrația financiară
- Completarea ordinelor de plată privind datoriile salariale și informarea lunară a clientului privind datoriile acestuia
- Întocmirea (dacă este cazul) a dosarului pentru recuperarea sumelor privind concedii medicale și indemnizații de la casele de sănătate
- Orice informații și rapoarte în legătură cu costurile salariale
Servicii
de fiscalitate
Te întrebi cum ai putea reduce taxele și impozitele plătite către stat? Venim în sprijinul tău cu:
- consultanță privind legislația financiar – contabilă și fiscală aplicabilă fiecărei societăți în parte.
- asistență pe perioada controalelor și investigațiilor fiscale.
- informări periodice, în funcție de frecvența modificărilor legislative.
- identificarea oportunităților fiscale și exploatarea acestora.
- Consultanța la calculul taxelor directe, indirecte (TVA – sfera de aplicare, persoane impozabile, operațiuni impozabile, procedura – de rambursare etc. impozit pe profit-soluții, accize, taxe locale etc).
- Asistență în timpul inspecțiilor fiscale derulate de către organele specializate ale Statului.
- Impozitarea veniturilor persoanelor fizice, rezidente și nerezidente.
- Optimizarea impozitelor și taxelor de plată.
Servicii
juridice
În sfera noastră de activitate se încadrează și serviciile juridice.
Astfel, poți beneficia de:
- consultanță juridică de specialitate
- redactare acte, documente cereri cu caracter juridic
- asistarea clientului la negocieri, în față oricăror instituții și autorităti publice
- înființări - lichidări asociații și fundații
- Lichidări societăți comerciale cu numire de lichidator
- etc.
Simconta vă oferă servicii fiscale personalizate privind legislația română și internațională pentru persoane juridice române și nerezidenți, persoane fizice și juridice.
Vă oferim soluții rapide pentru orice tip de business, asistență și răspunsuri la toate întrebările legale de impozitare. Ne recomandă experiența de peste 25 ani în practică națională și internațională și un portofoliu variat de clienții din țară și străinătate.
Servicii suplimentare
Înființări societăți comerciale
Vrei să pornești un business? Te putem ajuta cu tot ceea ce ține de înființarea societății comerciale!
Completare obiect de activitate
Extinzi gama de servicii? Va trebui să extinzi și obiectul de activitate. Te putem ajuta cu toate formalitățile necesare.
Înființări și închideri punct de lucru
Vrei să înființezi un nou punct de lucru? Specialiștii Simconta te ajută! La fel stă situația și dacă vrei să închizi unul.
Lichidare / Dizolvare / Radiere
Încheierea activității unei societăți poate lua diverse forme. Avem soluțiile perfecte pentru fiecare situație.
Suspendare / Reactivare societăți
Fără prea multe bătăi de cap, la noi vei afla tot ce implică reactivarea sau suspendarea activității unei societăți.
Cesiuni
Cesiunile de creanțe îți pun probleme? Specialiștii Simconta te pot ajuta cu toate informațiile necesare.
Schimbare sediu social
Schimbarea sediului social presupune întocmirea anumitor formalități. Te putem ajuta și în acest sens!
Consultanță și asistență
Indiferent de chestiunea contabilă, fiscală sau juridică cu care te confrunți, experții Simconta îți oferă consultanța necesară.
Ca om de afaceri ai destule batai de cap, de aceea iti recomandam sa lasi in seama noastra, a specialistilor, tot ceea ce tine de servicii de contabilitate. Vei avea astfel totul acoperit, de la contabilitatea financiara pana la intocmirea declaratiilor si bilanturilor, de la tot ce tine de fiscalitate si pana la asistenta si consultanta asigurata, la controalele autoritatilor.
Tarife
Evidența financiar-contabilă (global valorică)
Tip abonament | Volum activitate (lunar) | Tarif (lunar) |
---|---|---|
A | Fara activitate | 100 LEI |
B | Maxim 50 documente | 300 LEI |
C | 51-100 documente | 600 LEI |
D | 101-200 documente | 900 LEI |
E | 201-300 documente | 1500 LEI |
F | 301-400 documente | 2000 LEI |
G | 401-500 documente | 2500 LEI |
H | Peste 501 documente | Negociabil |
Servicii salarizare – Resurse umane
Serviciu | Cost (TVA inclus) |
---|---|
Serviciu | Cost (TVA inclus) |
Deschidere contract | 40 LEI * |
Inchidere contract | 20 LEI * |
Intocmire act aditional de modificare contract | 10 LEI * |
Intocmire adeverinta banca, somaj | 20 LEI * |
Intocmire adeverinta de vechime | 30 LEI * |
Intocmire adeverinta medic familie / spital | 10 LEI * |
Intocmire fisa de evaluare anuala | 30 LEI * |
Intocmire fisa fiscala anuala (declaratie privind calcularea si retinerea impozitului per beneficiar) | 20 LEI * |
Intocmire fisa post personalizata | 130 LEI * |
Intocmire fisa post standard | 20 LEI * |
Intocmire pontaj si stat de plata lunar | 30 LEI ** |
Intocmire Regulament Ordine Interioara | 100 LEI *** |
Intocmire organigrama posturilor | 50 LEI *** |
Intrega documentatie in domeniul SSM si SU | 850 LEI **** 350 LEI ** |
Instruirea angajatilor in domeniul SSM/SU (curierat lunar + deplasare trimestriala) | 10 LEI * |
Legenda:
Cost per salariat - *
Cost per punct de lucru - **
Cost per societate - ***
Cost per sediu - ****
Servicii ale departamentului juridic
Tip abonament | Denumire abonament | Tarif lunar |
---|---|---|
S | abonament Standard | 750 LEI |
SP | abonament Standard Plus | 1250 LEI |
P | abonament Premium | 2500 LEI |
PP | abonament Premium Plus | 4500 LEI |
Descriere abonamente departament juridic:
Tip abonament | Descriere |
---|---|
S | – consultanta juridica – opinii legale |
SP | – consultanta juridica – reprezentare in fata oricaror institutii sau autoritati publice(primarii, prefecturi, banci, notari publici, etc) – reprezentare in fata Of Reg Comertului -redactare acte, documente, cereri cu caracter juridic – asistarea clientului la negocieri precum si la incheierea contractelor si antecontractelor |
P | – consultanta juridica de specialitate – consultanta juridica in vederea recuperarii de creante precum si initierea procedurilor de recuperare – reprezentare in fata oricaror institutii sau autoritati publice(notari publici, executori judecatoresti, primarii, prefecturi, banci, etc) – reprezentarea in fata Of Reg Comertului – redactare acte, documente, cereri cu caracter juridic – redactare opinii juridice – asistarea clientului in negocieri precum si la incheierea contractelor si antecontractelor – asistenta juridica si reprezentare in fata instantelor de judecata si in fata Curtii de Arbitraj Comercial International. In acest caz, va fi perceput si un onorariu/caz, cu o valoare minimala. |
PP | Servicii complete, fara alte taxe suplimentare |
Serviciile neregasite in descrierea abonamentului achizitionat, vor fi taxate cu 40 LEI /ora.
Alte servicii
Serviciu | Cost (preturile exprimate in RON includ TVA) |
---|---|
Depunere declaratii rectificative ca urmare a aducerii cu intarziere a documentelor contabile | 100 LEI / declaratie rectificativa depusa |
Intocmire bilant la semestru | MEDIA TARIFELOR LUNILOR PRECEDENTE BILANTULUI |
Intocmire bilant lichidare firma | 800 LEI |
Intocmire si depunere dosar de inregistrare in scopuri de TVA | 1000 LEI / cetatean roman | 450 EUR + TVA / cetatean strain |
Intocmire si depunere documentatie pentru inregistrare in ROI | 700 LEI |
Intocmire si depunere documentatie pentru inregistrare cod EORI | 700 LEI |
Intocmire si depunere documentatie pentru obtinere cod de TVA valabil pentru operatiuni intracomunitare < 10.000 euro | 1000 LEI |
Nota contabila | 2 LEI / nota |
Deplasare pentru ridicare acte | 20 LEI + (1.5 LEI x Nr Km) / deplasare |
Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte | 500 LEI |
Consultanta financiar-contabila si fiscala | 325 LEI / 30 minute |
Analiza financiar-contabila asupra activitatii economice | 500 LEI / ora |
Verificare si actualizare fisa pe platitor ANAF- lucrari contabile – prin asistent contabil | 100euro/ora |
Verificare si actualizare fisa pe platitor ANAF – specialist - expert contabil | 200euro/ora |
Costurile ocazionate de prestarea acestor servicii cu materiale auxiliare (registre, copii xerox, dischete, dosare, alte obiecte de papetarie) evaluate la suma de 100 LEI / an, va fi achitata la implinirea unui termen de 12 luni de prestare a serviciilor sau la inceputul unui an calendaristic